sobota, 29 sierpnia 2015

Wiem, wiem...

Zawaliłam ostatnio na całej linii. Rozumiem was, jak jesteście na mnie źli, ale przepraszam.
Przyznają się, że jeszcze nie rozpoczęłam rozdziału, ale postaram się to zmienić.

Jeszcze raz strasznie za przepraszam. Ostatnie straszne się skupiłam na Miasto Nieśmiertelnych moim drugim blogu. Mam w planach do końca wakacji napisać do końca tamtą księgę więc zrozumcie. Bardzo was o to proszę.

PS. Jak się podoba szablon? Kody CSS są od Kariny z SOSNOWEJ, a grafikę sama stworzyłam!!!

PS.2. Jak zauważyliście powstały dwie nowe strony: Krótki wstęp i Wpisy.



Krótki wstęp. - Pewnie wiecie, o co chodzi. ; -)

Wpisy. - Możecie tu śmiało pisać swoje pomysły na kolejne rozdziały lub to, co chcielibyście, aby się w nich znalazło. Zajrzyjcie na stronę. Jest tam wytłumaczone.

4 komentarze:

  1. Rozumiemy, kochana. Czasami bywa po prostu ciężo. Wiedz, że Ci prawdziwi czytelnicy będą czekać na kolejny rozdział twojego autorstwa ile tylko będzie trzeba.
    Chce Ci również podziękować za, slowa otuchy, ktore zostawiłas pod jednym z moich postów. Dziękuję :*
    Pragnę również poinformować, że na moim blogu pojawił się nowy rozdział, wiec zapraszam ;)
    - adeczka45

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za reklamę. Zapraszam na blog o serialu Shadowhunters. Znajdziesz tu wiele zdjęć zza kulis, informacji dotyczących serialu jak i aktorów itd.
    Link: http://shadowhunters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyłka, link: http://shadowhunters-polska.blogspot.com

      Usuń