sobota, 11 czerwca 2016

Hej! To JA

Mam kilka ogłoszeń!

1.  Rozdziały zaczną się pojawiać wraz z rozpoczęciem wakacji! Sama już nie mogę się doczekać powrotu!

2. Postanowiłam umieścić opowiadanie na Wattpadzie! Widnieje tam pod tytułem:

Fiolet Agatu || Trylogia Czasu


Fiolet Agatu to moja kontynuacja trylogii czasu napisanej przez Kerstin Gier.
Co zrobi dziewczyna, która nic nie pamięta?
Próbuje dociec prawd, jakie są przed nią zatajane i dąży do odkrycia siebie na nowo, swojej przeszłości, jak i teraźniejszość. Właśnie tak próbuje postąpić Gwen.
Po ciężkim wypadku podczas jednej z samotnych misji Gwendolyn mocno ucierpiała. Straciła pamięć. Wszystko wokół jest dla niej czymś nowym, lecz nie oznacza to, że utraciła hart ducha, jaki jej towarzyszył przez całe życie.
Jej odwaga pomoże Gwen przetrwać i pokonać nowych wrogów. Na pewno w tym wszystkim nie będzie sama. Drugim podróżnikiem jest niejaki Gideon-bezczelny, arogancki, choć bosko przystojny młodzieniec, który przez ostatnie miesiące uczestniczył w tajnej misji we Włoszech. Prawdy o losach, jakie spotkały, jego ukochaną dowiaduje się dopiero po powrocie do kraju...

Podróże w czasie, niebezpieczeństwo czyhające w najmniej spodziewanym momencie, miłość, która nie zna granic czasu... ta książka z pewnością cię pochłonie. Dla ciebie czas również przestanie mieć znaczenie. Czerwień Rubinu z pewnością cię urzekł. Błękit Szafiru cię pochłonęła. Zieleń szmaragdu pokochałaś. Fiolet Agatu właśnie czytasz.


Myślę, że to najlepsza okładka, jaką zrobiłam! Przynajmniej jedna z nich. ; P

3. Zapraszam do mojej szabloniarni, którą prowadzę z innego konta Google. Tam mój nic to JUST BELIEVE. Postanowiłam w tym celu założyć osobne konto, by na tym nie robić większego zamieszanie niż już jest. ; )

Magiczne szablony 


4. Szablon na blogu może się w najbliższym czasie zmienić! 



1 komentarz:

  1. Do tej pory nie czytałam, ale zacznę.Obiecuję. Kocham Gwen i Gideona, więc na pewno będę tu częstym gościem. Pozdrawiam Julia. :)

    OdpowiedzUsuń